بهترین ریمل ابرو را چگونه انتخاب نماییم؟
نوشته شده توسط : خوابالو

خانم ها برای زیباتر شدن، از وسایل و ابزارهای آرایشی مختلفی استفاده می کنند که یکی از مهم ترین آن ها، خرید ریمل  ابرو است. چرا که ابرو یکی از اصلی ترین اجزای صورت است که در زیبایی چهره تاثیر بسزایی دارد، لذا آرایش ابروها بسیار مهم است و به این منظور می توان از خرید ریمل ابرو استفاده نمود. در این مطلب با ما همراه باشید تا راهنمای خرید ریمل ابرو را در اختیارتان قرار دهیم.

 

 

خرید ریمل ابرو برای بسیاری از افراد کاری سخت است، چرا که این دسته از افراد نمی دانند کدام ریمل ابرو برای آن ها مناسب است. حتما می دانید که کوچک ترین تغییر در رنگ و مدل ابرو می تواند بر زیبایی چهره افراد تاثیر گذارد. لذا مهم است بدانید که کدام ریمل ابرو برای شما مناسب است و چگونه می توانید بهترین ریمل را برای ابرو انتخاب نمایید!

 

حتما می دانید که ریمل ابرو تنها یکی از اقلام آرایش ابرو است؛ مداد ابرو، سایر ابرو و اقلامی مانند ابزارهای هاشور ابرو از جمله سایر وسایل آرایشی برای ابروها محسوب می شوند. استفاده از ریمل های ابرو برای خانم هایی که ابروانی نازک، باریک و کمرنگی دارند، گزینه ای بسیار مناسب است چرا که بدین وسیله می توانند به ابروهای خود فرم داده و کمی به آن ها حجم ببخشند.

 

اما در نهایت سوالی که با آن مواجه می شویم این است: چگونه یک ریمل ابرو مناسب انتخاب نماییم؟

 

انتخاب رنگ مناسب

از آن جایی که ریمل ابرو، کاملا تارهای ابرو را می پوشانند، بهتر است رنگی را انتخاب نمایید که متناسب با رنگ پوست شما باشد. به این صورت که شما نباید ریمل ابرویی را انتخاب کنید که بسیار پر رنگ باشد چرا که می تواند چهره شما را خشن کند.

 

 

 

 

 

جنس مرغوب

اگر برای خرید ریمل ابرو، جنس های نامرغوب را انتخاب نمایید، قطعا شاهد پخش شدن رنگ ریمل روی ابروها و حتی روی پوست دور ابروهای خود خواهید بود. از این رو خوب است برای تمیز نگه داشتن آرایش خود، حتما جنسی مرغوب را انتخاب نمایید. به شما پیشنهاد می کنیم خرید خود را از میان برندهای باکیفیت برگزینید.

 

فرچه مناسب

از آنجایی که ریمل های ابرو قرار است به کمک فرچه روی ابروهای شما کشیده شوند، لذا لازم است تا حین خرید، به فرچه ریمل نیز توجه کنید. از فروشنده بخواهید تا ریمل را برای شما باز کند تا فرچه آن را ببینید.

 

مزایای استفاده از ریمل ابرو

به گفته بسیاری از افراد، استفاده از ریمل ابرو به مراتب بهتر از کشیدن مداد ابرو است، اما چرا؟

حجمی که ریمل ها به ابروها می دهند به مراتب بیشتر از مدادهای ابرو است.

استفاده از آن بسیار آسان است.

تنوع رنگ در ریمل های ابرو بالا است.

ضمن استفاده از ریمل های ابرو، می توان موها را نیز منظم نمود.

این ابزار آرایشی می تواند حالت ابرو را در طول روز ثابت نگه دارد.

میزان طبیعی بودن آرایش ابرو را حفظ می نماید.

جنس های مرغوب آن رنگدانه هایی متناسب و سازگار با پوست و موی ابرو دارند.

استفاده از آن نسبت به مدادهای ابرو آسان تر است.

 

 

 

عوارض استفاده نادرست از ریمل ابرو

درست است که این ابزار آرایشی دارای مزایای مختلفی است، اما باید بدانید که استفاده نادرست از آن، می تواند عوارضی را در پی داشته باشد. توجه داشته باشید که اگر ریملی با جنس نامرغوب و غیر بهداشتی انتخاب نمایید، احتمال ابتلا به آلرژی های پوستی را افزایش می دهید. همچنین خوب است بدانید که ریمل های ابرو بی کیفیت می توانند ریزش ابرو را نیز برای شما به همراه داشته باشند؛ به همین دلیل است که حتما باید ریمل هایی مرغوب و باکیفیت را خریداری نمایید. در کل عوارض استفاده نادرست از ریمل ابرو به شرح زیر هستند:

 

ریزش موهای ابرو تا کچلی کامل ابروها

ایجاد التهابات پوستی و آلرژی

سوزش و یا ورم در ناحیه ابروها

خارش پوستی در پوست ابروها

پوسته پوسته شدن پوست در ناحیه ابروها

 

 

 

چند نکته مهم حین استفاده از ریمل های ابرو

برای آنکه ریمل به خوبی روی ابروهای شما کشیده شود، بهتر است به این نکات توجه نمایید:

 

هرگز ریمل را دو مرتبه روی ابروهای خود نکشید چرا که ریمل خشک می شود و کشیدن مجدد آن سبب ریزش ریمل از روی ابروها خواهد شد.

طریقه درست ریمل زدن از قسمت پایین ابرو به بالا است و شما با این کار می توانید به ابروهای خود مدل دهید.

پیش از استفاده از ریمل ابرو، حتما صورت خود را به خوبی شسته و خشک نمایید تا بتوانید به آسانی و بدون دردسر این کار را انجام دهید.

 

سخن پایانی

 

همان طور که خواندید، یکی از بهترین ابزارهای آرایشی برای آرایش ابرو است که شما می توانید از آن استفاده نمایید. ما به شما پیشنهاد می کنیم حین خرید ریمل ابرو و استفاده از آن، حتما به نکاتی که در بالا به آن ها اشاره نمودیم، توجه کنید.





:: برچسب‌ها: ریمل , قیمت ریمل , قیمت ریمل اسنس , ریمل مای , قیمت ریمل بورژوا , قیمت ریمل مای , خرید ریمل مای , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: